Proud Of You
Lyrics:Anders Music:陳光榮 Arranger:陳光榮

Love in your eyes
Sitting silent by my side
Going on Holding hands
Walking through the nights

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Stars in the sky
Wishing once upon a time
Give me love Make me smile
Till the end of life

Hold me up Hold me tight
Lift me up to touch the sky
Teaching me to love with heart
Helping me open my mind

I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I'm proud that I can fly
To give the best of mine
The heaven in the sky

Can't you believe that you light up my way
No matter how that ease my path
I'll never lose my faith

See me fly
I'm proud to fly up high
Show you the best of mine
Till the end of the time

Believe me I can fly
I’m singing in the sky
Show you the best of mine
The heaven in the sky

Nothing can stop me spread my wings so wide

==[中譯]
你眼中的愛
就是靜靜地坐在我身邊
一直牽著手
走過夜晚

緊緊地抱著我
高舉我觸摸天堂
教我用心去愛
幫我打開心門

我能飛翔
我為自己能飛翔而感到驕傲
奉獻我自己最珍貴的
直到生命的最後一刻

相信我 我能飛翔
我為自己能飛翔而感到驕傲
奉獻自己最珍貴的

天空的星星
很久以前的願望
給我愛讓我微笑
直到生命的最後一刻
空中的天堂(神)

難道你不相信你照亮了我的道路
不論我的路途有多麼舒適
我絕不會放棄我的信念

看我飛翔
我為展翅高飛而驕傲
將我最好的展示給你看
直到最後的時刻

相信我能飛
我在天空中歌唱
將我最好的展示給你
空中的天堂

沒有什麼能阻擋我
大大地展開我的翅膀

-----------------------------------------------------------------------



容祖兒─揮著翅膀的女孩
作詞:紀私亭 作曲:陳光榮 編曲:陳光榮

獨白︰一年了,你好嗎? 我現在過得很好
   請你不用擔心 我會勇敢的…

當我還是 一個懞懂的女孩
遇到愛 不懂愛 從過去 到現在
直到他 也離開 留我在雲海徘徊
明白沒人能取代 他曾給我的信賴

See me fly I'm proud to fly up high
不能一直依賴 別人給我擁戴
Believe me I can fly I'm singing in the sky
就算風雨覆蓋 我也不怕重來

我已不是 那個懞懂的女孩
遇到愛 用力愛 仍信真愛
風雨來 不避開 謙虛把頭低下來
像沙鷗來去天地 只為尋一個奇蹟

See me fly I'm proud to fly up high
生命已經打開 我要那種精彩
Believe me I can fly I'm singing in the sky
你曾經對我說 做勇敢的女孩

我盼有一天 能和你相見
驕傲地對著天空說 是借著你的風

Let me fly I'm proud to fly up high
生命已經打開 我要那種精彩
Believe me I can fly I'm singing in the sky
你曾經對我說 做勇敢的女孩

我不會孤單 因為你都在

-----------------------------------------------------------------------

不知道為什麼,這首歌最近都很常聽到

我覺得英文版本的比較好聽

不過我並不是說容祖兒他唱的不好啦

只是覺得英文版本的比較有feel啦....

呵呵~~

好好聽喔!!

我覺得聲音很輕,有一些些在天堂的感覺
arrow
arrow
    全站熱搜

    空心 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()